چرا من معده بیمار مرحله 3 بیماری مزمن کلیه باردار به نظر می رسد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا من معده بیمار مرحله 3 بیماری مزمن کلیه باردار به نظر می رسد

به دنبال نشده مرحله بیماری معده چندان معمول 3 نفر مزمن کلیه به عنوان حامله هستند، اما برخی از بیماران این درد و رنج. چرا این بیماران شکم متورم یا درد معده؟ ساخت روشن علل آن می تواند کمک به بیماران انتخاب صحیح درمان به موقع.

معده تورم برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

در مرحله 3، کلیه ها در حال کار به 30٪ ~ 59٪، با کاهش متوسط ​​در میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR)، به طوری که مایع اضافی شروع به حفظ بدن است. این شایع ترین دلیل که باعث می شود مرحله 3 بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باردار ظاهر می شود.

اگر مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است مربوط به آسیب ساختار فیلتر گلومرولی، احتباس مایعات در شکم نیز دارای یک لینک صمیمی با از دست دادن پروتئین. در این مورد، بسیاری از بیماران پیدا حباب نشان می دهد پروتئین ادرار در ادرار.

اگر مشکل از بیماران کلیوی بیماری کلیه پلی کیستیک است به احتمال زیاد به کیست های کلیوی بزرگ شدن معده پف کرده نسبت داد. PKD یک بیماری ارثی کلیه است که باعث بسیاری از کیست های پر از مایع در کلیه ها توسعه می باشد. با رشد کیست های کلیوی، معده و شکم از بیماران بزرگ و بزرگتر می شود.

چگونه برای از بین بردن شکم برآمده برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه؟

از علت خود را به شخص تغییرات از فرد، درمان باید در شرایط بیماری بیمار بستگی دارد. برای مثال، اگر علائم ناشی از احتباس مایعات هستند، بیماران باید مصرف خود را از مایعات و سدیم، مصرف دیورتیک ها و یا برخی داروهای دیگر را محدود کند، را حمام درمانی، و غیره، به حذف بیشتر مایع از بدن است. اگر PKD علت است، بیماران باید از درمان های است که می تواند کیست های کلیوی از بیماران کاهش دهد و محافظت از کلیه ها را می گیرم.

برای پیدا کردن علت و درمان بیماران خاص، شما می توانید گزارش آزمون خود و یا وضعیت، بیماری بیماری kidney-support@hotmail.com ارسال کنید. بنابراین، کارشناسان کلیه در اینجا می تواند به شما پیشنهادات بیشتری می دهد.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه مزمن، درمان بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: